کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس
نوشته شده توسط : Mozhde
نمایش مطالب تصادفی

نمایش مطالب تصادفی در وردپرس قابلیتی است که باعث می شود که کاربران سایت شما در سایت وقت بیشتری را بگذرانند و این در نهایت موجب بالا رفتن سئو سایت شما می شود. این قابلیت همچنین موجب می شود که بازدید کنندگان سایت شما در صورتی که در زمینه های مرتبط نیاز به ارتقا دانش خود داشتند‚ نیاز آن ها برطرف شود.

آموزش کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس

در مطالب اخیر افزونه نمایش آخرین مطالب در ورپرس و همچنین افزونه نمایش پست های مرتبط در وردپرس به شما معرفی شد. اما در این مطلب از تیک تم کدی به شما آموزش داده خواهد شد که توسط آن بتوانید لیستی از مطالب تصادفی در سایت خود نمایش دهید. شما با استفاده از تابع get_posts به سادگی می توانید مطالب تصادفی را در سایت وردپرسی خود نمایش دهید. با قرار دادن قطعه کد زیر در یک مکان دلخواه از صفحه سایت خود که می خواهید، می توانید یک لیست از مطالب تصادفی سایت خود را نمایش دهید.

نکته: در صورتی که عدد ۱۰ که در خط دوم کد قرار را در کد عوض کنید می توانید تعداد نمایش مطالب را تغییر دهید. این عدد در واقع تعداد مطالبی را که نمایش داده می شوند را تعیین می کند.

کد نمایش مطالب تصادفی از یک پست تایپ خاص

حال به سادگی می توانیم فیلتر هایی را نیز به دلخواه به این کد اضافه کنیم، به عنوان مثال نمایش لیست از مطالب تصادفی یک نوع پست تایپ خاص مثلا پست تایپ download که مربوط به محصولات در افزونه edd می باشد، به جای download هر نام پست تایپ دیگری را نیز می توانید در این کد قرار دهید.

کد نمایش مطالب تصادفی از یک دسته بندی خاص

برای این که بتوانید مطالب تصادفی که در سایت خود نمایش می دهید را از دسته بندی مورد نظر خود قرار دهید باید از این کد استفاده کنید. می توانید برای انتخاب دسته بندی نیز به جای عدد ۱ موجود در این قطعه کد آیدی دسته بندی مورد نظر خود را برای نمایش قرار دهید،

امیدوارم که توانسته باشم با این آموزش وردپرس نظر شما کاربران عزیز تیک تم را جلب کرده و کمکی برای حل مشکل شما کرده باشم.

با آرزوی موفقیت شما …

منبع: تیک‌ تم

وبلاگ آموزش وردپرس مرجع مناسبی برای ارتقا دانش وردپرسی شما است!




:: برچسب‌ها: نمایش مطالب تصادفی در وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: